Hey? Kenapa muka you every week ya?

Pada suatu petang yang hening lagi memeningkan. (Haha! Apa yang aku merepek nih?) 
Aku dan Aina pergilah ke Hinode Shop utk membeli barang. (seperti biasa) 
Dah kira rutin setiap minggu lar kitorang gi sana... 
Cashier yang duk jaga tu dah pandang pelik dekat kitorang....Yelar....
setiap minggu muka kita berdua je yang terpacul depan kedai......Kerana berasa hairan. 
dia pun mengutarakan soalan.... "Setiap minggu ke datang sini?" Aina kata 
"Memang ya! Inilah tempat yang paling utama!" Then kitorang berkenalan dengan akak tu. Akak tu tembam gila! Comei lak tuh! Bukannya aku lesbian k? Haha.

Aku beli 'barang2 rahsia'. Tak boleh bagitahu apa sebab....atas alasan yang tertentu. 
Aina pulak beli apa benda entah. 
Dah keluar kedai aku lupa pulak nak tanya akak tu dia ada Facebook ke tak....adoi......

No comments:

Post a Comment

silalah komen :)

Design by | SweetElectric