Bila aku sudah kaya

Haha
Lawakkan tajuk dia? Huh...bila agaknya aku kaya ya? Hehehe
Kemas bilik tadi. Kemas cupboard aku yg besar sgt tu. Lepas tu aku jumpa "Buku Masa Depan". Dalam tu tertulislah item2 yg aku nak beli bila dah kaya. Aku baca balik. Nak tergelak rasanya! Hahah XD

Mcm2 lah yg aku nak..Antaranya:

-beg tgn & beg duit Louis Vuitton          
- beg galas MNG
- buku nota Louis Vuitton
- beg duit Guess
- baju Esprit
 - rumah banglo 4 tingkat

byk lg sebenarnya! (cuma malu je nak tulis XD)

Aku dah mula berangan dah ni. Bila aku dah kaya...
Perabot dlm rumah aku semuanya nak dari IKEA. Hiasan pulak dari Hinode Shop dgn SNJ.
Kedai tu jual mcm2 brg best~! suke sgt! ^-^

lepas tu, naik kereta Estima pergi office (even tak ada anak) haha
 
Bila....aku sudah kaya.....
(hooohooo)
simpan semua duit ku
biar dijimat selalu


Mungkin...ini selamanya....
(hoohooo)
bila masuk akaun ku
insyaAllah digunakan selalu..... 

XD

Lagu asal: Bila aku sdh tiada
Penyanyi: Hujan
Gubalan Lirik: saya!
Tajuk baru: Bila aku sdh kaya

Aku sertakan sekalilah lagunya ya? hehe

Bila, aku sudah tiada
Simpan semua lagu ku
Jangan di tangis selalu


Mungkin, itu sementara
Bila jumpa pengganti ku
jangan di lupakan aku


Pagi itu indah seperti biasa
Tidur yang lena terhenti di sana
Layap kuyu masih tak terdaya
Bukalah tingkap mu
Curahkan cahaya…


Siapa yang sangka
Bila tiba masa kita
Untuk pergi selamanya


Takkan terduga
Jika saat ni
Tuhan tentukan
Aku lah orangnya


Gelak tawa tangisan yang hiba
Kenangan kita masa di dunia
Alangkah indahnya jika
Kita mampu hidup selamanya…

No comments:

Post a Comment

silalah komen :)

Design by | SweetElectric