Ya Allah! Pe kene dengan aku ni??

Aku bukak blog ni pun sebab benda ni aku takut aku lupa kalau aku tundakan 2 minggu lagi.
Aku mimpi F lagi! Ya Allah! Apa kena ni?? Dalam mimpi aku, kitorang dah couple! OMG!!
Kat mana ada aku di situ ada dia... Dalam mimpi tu, dia senyum-senyum dekat aku...no...janganlah....janganlah macam ni...aku tak mau ada apa-apa nan dia...tak tak tak!!
NO WAY!!

That dream, aku tengah camping. Semalam pulak...Aku mimpi Adli! Hah! Tu aku tak kisah sangat... Dalam mimpi aku yg ada Adli tu..pun ada dia! Damn! What's wrong with me??
Mimpi semalam tu juga adalah mimpi dekat kem yang aku pergi dekat mana tah tu.
In thet dream, Ad suke at aku, pastu F jeles. Hah! AKu seniri ta paham apa maksud mimpi-mimpi aku!

No comments:

Post a Comment

silalah komen :)

Design by | SweetElectric