Andainya korang semua nak tahu vs Andai korang tak nak tahu pun

Nadiah ada komen entri aku yg lepas. Dia tanya siapakah gerangan orang yang aku benci tu.
Ko betul-betul nak tahu ke? Huh...Kalau ko tak mau tahu pun, aku nak gitau jugak..
Abang Syafiq lah... Kau pernah pergi kem koko tu tak? Kalau kau tak pernah pergi...
susahlah aku nak explain... Andainya kau pergilah kan..Kau mesti tahu punya yang mana...

Well....Sampai arini aku masih tertanya-tanya.
Pernah hari Isnin lepas Maryam tanya aku satu soalan yg buatkan aku tersentap.
"Kenapa kau tak suka dia?" & aku cuma balas "Sebab dia bajet." XD

Hahaha! Aku dah tak tahu nak cakap apa...Aku cakap jelaa yang dia tu bajet gila gila gila! Habis...Takkanlah aku nak cakap yang sebab dia hitam and banyak jerawat? Hahaha.
Dah out of topic lar kalo gituh.

Okay! Beralih ke segmen seterusnya! XD

Aduyaaiii! Geram gilalah aku. Tahu tak 6 orang kawan aku dah dapat tawaran pergi asrama penuh?? Tapi aku tak dapat? Aliz dgn Ad tak apalah...
Dorang memang tak mahu masuk pun sekolah asrama penuh... Damn gilalah!
Satu blog yg aku follow ni, dia same age as aku, even dia pun dah dapat surat tawaran.

Huh! Aku ni memang tak layak nak masuk mana-mana ke hah?
glitter-graphics.com
Kalau sekolah agama yang aku dapat aku rasa aku akan reject mati-mati! :S

Ceh! Aku dah tak mahu dengar perkataan 'asrama penuh' or 'surat tawaran' dah lagi! Lantaklah!
If aku terpaksa stay at Shahbandar pun! Tapi, aku betul-betul nak pindah jauh-jauh dari Klang! Jauh-jauh dari mimpi ngeri aku! Tak mahulah!! Aku tak mau jumpa senior 2009!!
glitter-graphics.com Tak mahu weyh! Except Kamalia sebab dia je yang baik dengan aku... (Thanks Kama)

If aku stay at Shahbandar..aduh! Tak mahulah! Tak mau stay pun!!

2 comments:

  1. geng kite la...B.O., Budak Bajet, B.S.

    sedihnya... :'(

    ReplyDelete

silalah komen :)

Design by | SweetElectric