Gua Kena Tag! XD Thanks Shyda! :D

Orait orait... Gua tak mau waste time..Begin!


Adakah anda rasa anda hot?
Memang tgh hot gila ni! Broadband buat hal! >:(

Upload gambar wallpaper yg anda guna sekarang

Cerita pasal gambar ney
Ni waktu raya tahun 2010. Ngeh ngeh . Tatau pe lagi nak dikatakan :D

Kali terakhir makan pizza
Fuh! Bila ek? Oh yeah! 2 minggu yg lepas!

Lagu terakhir anda dengar?
Love In This Club  - Usher

Apa yang anda buat selain selesaikan tag ni?
Tgh blogwalking.. Aduyai! Terlepas cerita Maid Sama pulak! Kuang kuang…

Selain nama sendiri…anda dipanggil dengan nama apa?
Ohoo.. My friends call me Amy…Ada yg panggil Zana. Tp tak suka ‘zana’ sbb mcm matang sangat.. I’m still young k? :P


Tag gambar ini kepada 3 orang

Siapa orang nombor satu dengan anda?
Hehe. Sesiapa jelah..

Nombor tiga ada hubungan dengan siapa?
Dengan family dialah…Huhuhu

Katakan sesuatu kepada nombor 2
Watashi daisuki sama you! (haha. Paham tak? Kalau tak faham, bukak kamus jepun!)

Berikan 4 fakta kepada orang yg kamu tag
1.   - Terima kasih kerana menjadi followers saya!
2.   - Saya tgh sedih sekarang ni…
3.   -Happy back!
4.   - Tahu tak yang komputer saya akan meletup esok? XD






2 comments:

silalah komen :)

Design by | SweetElectric