Highschool? Please please dun mention it to me

Huh.... Keluhan yang panjang... Kenapalah aku kena masuk sekolah situ? (Shahbandar)
You know what?? Surat tawaran ke MRSM Pekan Pahang aku baru je dapat semalam..
But guess bila interview dia..2 hari sebelum tahu tak!! Dua hari sebelum surat di hantar!!
Kenapa stupid sangat?? Pejabatnya dekat KL je..Aku duduk dekat Klang! Tengok!
Aku dah terlepas peluang nak tinggalkan Klang!
Rasa macam nak menangis je bila aku baca tarikh interview dia..

14 December 2010

Dah geram plus sakit hati sangat, aku pun apa lagi? Takkan mau tatap lagi surat tu kot?
So aku koyakkan! Muahahaha! Sayonara you damn piece of paper~!

4 comments:

  1. ee.. mesti bengkek gile en ?
    akk ta try tepon Mara ke ?

    ReplyDelete
  2. relax babe.. aq pon kena benda yg same gak..

    ReplyDelete
  3. OMG...ksiannye...
    sabo yer~~
    ada hkmah di sebalik tu sume...

    ReplyDelete
  4. dah try dah tepon Mara Sis Teah..tp Mara kata "kalo dah trlepas nak wat cane?"

    Shaz ! siyes ko kne mende yg same ?

    Sis Chacha..hikmah apa ?? Terseksalah saya dok kt Klang ni...hate it ! ;'(

    ReplyDelete

silalah komen :)

Design by | SweetElectric