Kenali Diri Jawapannya Di Hati. Tag oleh Sis Dayang! XD


1. oke copy dan paste pic kat ats nie... buat tajuk entri kenali diri jawapannya di hati.



Orait....

2. anda dikehendaki menjawab soalan ini.


-siapakah nama anda yang sebenar.?(maknanya)

Nuramirah Farzana
Nur (cahaya) Amirah (puteri) Farzana (bijak, pandai)
-pernah x anda jatuh cinta?(ceritakan sikit)

Pernah...ngeh ngeh...erm..4 tahun yang lepas my 1st love...haha. but year after year baru saya realise yg dia jerk gile! go die u boy!
-apakah yang anda cintai buat pertama kali nya.?

baby face saya...hahah XD
-sukakah anda dengan kelebihan yang ada pada diri?(nyatakan knp)

hehe. bukan na bangga tapi orang kata saya pandai nyanyi..tak adalah suka sangat sebab macam tak membantu je kelebihan tu

lagi satu..saya ada ciri2 leadership gitu...(haha) tapi dah lama dah tak guna..jangan2 dah hilang dah pun kelebihan tu..yelah...cuti sekolah  kan?

-pernah x anda menangis dalam kesedihan? apa yang anda lakukan.?

pernah... cara nak hilangkan? senang je...pakai earphone bukak sound level 14 !! biar pekak!
-sekiranya anda dalam kegembiraan... apakah yang anda akn ingt untuk ucapkan..?

well...ikut situasilah...kalau saya gembira sebab dapat result bagus, im gonna say sumting like "Thank You Allah!"

3. pas dah wat entri ni tagged kepada 3 org rakan anda..

Adrina
Diamonia
Nur Syarah



chow yo!

No comments:

Post a Comment

silalah komen :)

Design by | SweetElectric