Postman Oh Postman...

Tadi orang post laju datang rumah. Hantar set pinggan kaca untuk mak aku.
Mom pulak tadak dekat rumah soo nenek aku suruh aku yang ambek kan. Hish...
Udah lerr aku tak mandi lagi that time. Pakai seluar pendek. Baju powerpuff girl! XD
Buat malu aku je ow. Then abang tu suruh isi nama dengan nombor IC.
Aku cuma isi nama je sebab aku tak ingat nombor ic aku apa.. hahaha

Pastu dia tanya. "Nombor ic dek?"

aku : tak ingat (muka frust sebab that time tengah shock blogging tiba2 kene kacau)

abang postman : (gelak) tarikh lahir?

aku : yelah yelah... (muka frust gila) nah! (bagi borang) 

abang postman : pen abang mana?

aku : (dalam hati "hish! bising je aku tau r na bagi!") (bagi pen dekat dia)

abang : terima kasih (berlalu pergi)

aku : hmmm... (dalam hati "whatever lah bang! kacau line na blogging je...")

begitulah al-kisahnya.....
 orait r! gua na pi mandi ni! lagi sejam setengah sekolah start!


4 comments:

  1. camne ley lupa ic dik oii.
    mesti comel je buat muka frust an.
    ape2 pon. selamat besekolah!

    ReplyDelete
  2. hehe. sye ni pelupa laa Sis TB XD

    heh Aliz ! ko jgn nak gelakkan aq na ? sat gi aku tibai kau !

    ReplyDelete

silalah komen :)

Design by | SweetElectric