Entri Mamai.... Mimpi Pelik Bagai.... Apa yang aku merepek ni ?

Nasib baiklah benda tu mimpi aje. Aku dah fikir bukan2 dah. Fuh !
Ada ke patut mak aku bela 7 orang anak angkat dalam mimpi tu ? Aduh duh duh duh duh.................... Mimpi* mimpi* tak real ni. =,= Mimpi ngeri.
Adriana belanja biskut coklat Rookie Wookie sebesar karpet living room mak aku. Aigooo....
Entah apa bagai lagi yang aku mimpi. OH ! Harry Potter turut terselit dalam mimpi di siang hari ini...
Haliza pun sama. Mummy aku belikan DVD He's Beautiful ! xD *pun mimpi jugak.....*
*terpanjang pulak mimpi aku kali ini* pft
pergi mengembara dalam rumah kosong laa....macam2 lagi.
Tapi aku memang mengharapkan yang mummy aku belikan DVD He's Beautiful tu. & bukan mimpi ! PLease laa... Aku nak sangat............................. =_=
and semalam time choral speaking aku naik demam kejap. pening2 itik sudah...
sebelum tu aku ada laa merayu dkt Puan Nagamal tak nak masuk kemendealah tu.
bak kata Hwa Song*begging till hands become feet* ;P




Sorry Sorry Sorry Sorry
Naega naega naega meonjeo
Nege nege nege ppajyeo
Ppajyeo ppajyeo beoryeo baby
Shawty Shawty Shawty Shawty
Nuni busyeo busyeo busyeo
Sumi makhyeo makhyeo makhyeo
Naega michyeo michyeo baby




Puan Nagamal kata "I already send ur name to PPD."
I was like - :'o
:(
:'(
X'(

huh......damn damn damn damn damn damn damn day !!

2 comments:

  1. Salam..sorry3..hehe..best pe ramai2..7 orng tuh ! woah^^

    ReplyDelete

silalah komen :)

Design by | SweetElectric