kiamat memang dah dekaT.


Aku copypaste entri yang aku habis khatam tadi. Baca r kalau nak.....


Bila matahari tidak lagi terbit dari timur itulah tandanya kiamat semakin hampir dan ianyamerupakan tanda besar hari kiamat.  Diantara kiamat kecil ialah:




1. Zina bermaharajalela
2. Pemimpin yang terdiri dari orang yang jahil dan fasik.
3. Bermaharajalela alat muzik.
4.Menghias masjid dan membanggakannya.
5. Banyak wanita yang berpakaian tetapi hakikatnya telanjang
6. Banyak saksi palsu dan menyimpan kesaksian yang benar.
7. Banyaknya sifat bohong dan ia menjadi perkata biasa.
8. Manusia mewarnai rambut di kepalanya dengan warna hitam supaya kelihatan muda.

Dan apabila melihat pada tanda-tanda kecil berlaku kiamat, maka jelas, diantara 1-16 itu jelas menunjukkan bahawa kiamat semakin hampir. Yang paling ketara ialah matahari semakin menaik ke arah barat dan semakin meninggalkan timur.


Jepun,11 Mac 2011 negara matahari terbit telah dilanda tragedi TSUNAMI JEPUN dan kali ini ia merupakan paling dahsyat dalam sejarah negara mereka untuk tempoh 140 tahun.  Kejadian berlaku di timur laut Tokyo.
Ini menunjukkan negara matahari terbit itu sedang mengubah kedudukannya.
Dan ALLAH swt pernah berjanji bahawa hari kiamat akan tiba dan sesungguhnya ALLAH swt tidak pernah memungkiri janjiNYA.


Semoga kisah Tsunami di Jepun tidak lagi menjadi bahan kelakar.  ALLAH swt baru menyampaikan IKLAN KECIL KIAMAT.  Semoga kita tidak merasai hari kiamat dan kita dimatikan sebagai orang yang taat, dan tidak diaibkan pada Hari Kiamat


Ini bukan original punya 'copypaste'.
Ada yang aku delete sikit sebab tak naklah orang cap aku sbagai blogger copypaste pulak.
Senang2 copypaste entri orang, lepastu dapat credit. Berterima kasihlah dengan kawan blogger aku ni.

Nak baca entri full, >> pergi sini << 

Now, korang dah faham kan kenapa aku sentap ?


3 comments:

  1. time kasih..
    memang saya baca dengan nada dan mimik muka yang 10rius....

    ReplyDelete
  2. thanx ek korg sbb bce :)
    tp, mmg sye mndoakan yg kiamat x berlaku awal sbb sye nk merasai zaman remaja, menempuh hidup dewasa n nk kenal erti hidup berdikari......... hmm.....

    ReplyDelete

silalah komen :)

Design by | SweetElectric