Bajet Pro last2 Apa Jadi ?

Assalamualaikum

Salam sejahtera semua. Al-kisah pada tengah hari buta tadi, dok syok design dan 'merosakkan' blog orang. HAHA. Tak sangka benda cenggitu pulak yang jadi kan ?

Actually, aku ni orang suka mintak tolong pasal blog2 bagai ni. Masalahnya, if aku design my own blog.
I will feel that kepuasan tahap gaban. Tapi kan, bila orang suruh tolong design blog dorang, aku blank tau.

My bff Shaz mintak tolong design blog dia. Okeylah. Fine, Aku pi design.
Tak tahu pulak pada waktu yang sama dia tengah dok upgrade dia punya blog.
 Kiranya macam pada waktu aku tengah download layout baru dalam blog dia, dia tengah fix dia punya old layout. So dia jadik macam clashing tau. Aku pun peliklah jugak .
Asal aku dah load layout baru dkt 3 kali dia still keluar layout lama yang sama.

Bukak Facebook sekejap nak legakan ketegangan. Then, Shaz ada update status baru saying :

what the hell just happened ? 

HAHAHA, aku gelak ajelah.
Akibatnya kalau bajet pro. Saja tukar template jadik warna biru. Nak tahu apa dia kata. "BUROK!"

4 comments:

  1. haha..jaat nye kwn..die yg suro design blog die pastuh demand lbih..haha

    ReplyDelete
  2. hahaha
    tulah pasal..dah dua kali dah jadik gini....aiggooo....teruk2... +_+

    malas dah nak design blog org. especially yg demanding nih...aish...

    ReplyDelete
  3. oit,, yg wth juz happen tuh.. bknnyer psl blog lh adek oi... haha! aq x mrh ko pun... ;P

    ReplyDelete
  4. yeke ni? cm x cye jer... ;p

    ReplyDelete

silalah komen :)

Harry Potter Glasses
click this small box to pause