blog award pertama dari aku! and semalam gi kenduri kesyukuran :)

Assalamualaikum kengkawan blogger sekalian ? :D

Pe khabar ? Sihat? Sakit? Aku tengah tahan sakit dada ni. HAHA ;'D Berita baik buat you alls semua yok. Aku nak bagi blog award laa.... B) Followers dah mencanak naik sampai 400++ tu yang nak bagi tu. Hehe. Thanks kay sebab follow ? Bagi yang belum follow, follow lah kalau nak award ni. Tapi tiada paksaan le. Nak amik, amiklah! tak nak..... sudah ! Aku boleh suruh orang lain amek. KAHKAHKAH. jokejokejoke

For K-Poppers :



Lain2 :


Semalam gi kenduri kesyukuran kakak Aman. Aku yang paling awal, dtg 7.30 . Lepastu tak ada sesiapa (geng) lagi yang datang so aku duduk terpekong ajelah. Hah. Padan muka kau Amy. Ngada2 nak datang awal. Nasib baiklah ada handphone yang tercinta. Tatap ajelah muka abang Henry. HAHAHA, dengar2 lagu.      

Dalam pukul 8.45 baru lah Lisa menunjukkan wajahnya yang comel dekat depan pagar rumah Aman. Lega bai...Sekurang-kurangnya aku tak bersendirian lagi... =_= Lama kot kendurinya. Sampai pukul 11.15 malam baru aku balik rumah. Sedap makan~ Ayam masak merah dengan nasi minyak. Ada lagi kat dapur tu hah. Nak tengok?




Lupa nak introduce stuff toy aku yang terbaru ! XD

This is Bubble ! :D
Okey, nak undurkan diri dulu buat sekarang and nak tukar lagu dalam blog sebab lagu Ficition tu dah ramai sangat blogger yang guna. Nak mandi *takmandilagi* =_= Layan dulu ~



6 comments:

  1. ehemm ehemmm..
    sapa bagi bear 2..
    hihi

    ReplyDelete
  2. hahah ~ adalah Sis Iema.... :D

    ReplyDelete
  3. letak lagu stupid liar la best

    ReplyDelete
  4. @wani: dah letak ;D

    @misyamissyou: no biggie ;D

    @balqis azhar: huhu. nak? amekler ;)

    ReplyDelete

silalah komen :)

Harry Potter Glasses
click this small box to pause