Under the Starlight and Moonlight Perasaan Bersalah Menghantui

Assalamualaikum

Hey! What's up fellas? Anyaeong kpop-pers! Good day Beliebers! Selamat sihat semua :)

Taip entri sambil lagu Starlight Moonlight menjadi halwa telinga. First time tajuk entri panjang lebar. XD Under the Starlight and Moonlight Perasaan Bersalah Menghantui 
Punyelah macam apa je tajuk entri.

Just nak express something today. (tonight rasanya sebab sedang menaip pada jam 12.44 malam) =.=
Apa kau buat tengah malam buta ni AmyZana? Gi Tido Cepat !! Kalau tak, aku buat muke angry bird!



Wahai Siwon, muke kau macam nak mintak kaki dari aku.

Feeling Express >>>> 


Aku rasa bersalah gila sekarang. Aku dah tuduh dia bukan2 sebelum aku siasat apa-apa. Aku dah buat dia berang =.= (XD) Dia dah naik angin. First time, aku fikir semua benda ni memang salah dia. Yalah.... Sebagai kawan, aku pun marah atas apa yang dia buat. Tapi, tak tahulah. Manusia BENGAP macam aku yg x reti nak berfikir matang a.k.a waras ni, ttibe tuduh die mcm2. Dua hari dua malam aku rasa bersalah. Weyh... Aku mintak maaf sekali lagi ek. Ingatkan kau yg buat benda terkutuk tuh,  ade org yg frame kau rupenye. Sorry brader~ Sekali lagi aku cakap sorry. 



Kpd manusia yg berkenaan, if u read this, kalau kite jumpe. Kau tegur laa sikit..... Barulah aku x rasa bersalah. 


Wah wah wah ! Lega gila dah buat feeling express. Seriusly, aku mmg rasa bersalah. Sepatutnya,
aku pun kene marah sama dengan dia. KAHKAHKAH. bru fair kan? XD HMM...
Lega sikit lepas dah buat feeling express. Ya Allah Ya Tuhanku, ampunkanlah dosa hamba mu ini. :'(

Aku tak pernah tuduh org tanpa bukti pun sebelum ni, sebab thats juz not my style. Tapi mungkin,
pada pandangan mata kasar, aku rasa bukti yg aku point tuh dah jelas, aku tuduh dia plak XD
Salah ORANG BEB!

Aduyai... Dah macam dalam TV9 plak....

WA KENA BEB ! 

Okeylah. Just aku nak cakap something, (beralih topic). My feelings are in a messy state here. Between, confuse mcm Dongho ni,


perasaan berbunga macam baru dpt boyfriend
atau feeling yg mengatakan aku perlu tinggalkan internet sbb exam lagi 4 minggu. :o hoh! 4 MINGGU !
seram doe... baik aku study skrg. result mid-year memuaskan jugaklah tp percentage yg x puas sgt.


okeylah kan markah2 dekat atas tuh? kan? kan? KAN?


So, from now on. Saya yg bernama (full name) Nuramirah Farzana
(atau nama glamor XD Amy Zana Kevin)
berjanji akan meninggalkan internet mulai tengah hari pada hari sabtu yang indah ini.
Semoga saya mendapat 8A dalam UB2. Amin- :)

11 comments:

  1. huhu . ada siwon oppa . sabar ye amy :]
    btw, nice la song tuh :)

    ReplyDelete
  2. kak faraa: haha. nak study ler nih.. XD

    tia: song tu namanye Diary. penyanyi Navi. sedap giler!

    ReplyDelete
  3. trimas bro Amir :D
    hah? fav song? yeke nih.... XD

    ReplyDelete
  4. g study... g study..
    huhu....

    chayok2 amy......

    ReplyDelete
  5. exam wat leklok ye..
    gudluck :-)

    ReplyDelete
  6. heheh ! thanks sis iema and sis dayah ! exam dah habis dah pun.... :)

    ReplyDelete
  7. morning dik..thx for the comment..itulah...marilah kite sama2 ada smgt nak berblogging balik..huhu..slmt berpuasa & slmt berblogging!

    ReplyDelete

silalah komen :)

Design by | SweetElectric