Mamak ! Milo Secawan !



Assalamualaikum

Huh... Awal-awal pagi lagi aku dah menggila. =_= Biasanya bila mood gila dah datang, aku pekena milo secawan...


Tapi, sekiranya aku menjejakkan kaki ke dapur dan menghirup secawan milo MAKA,

Batallah puasa aku -_-''

 Sebenarnya, sahur tadi lupa nak minum Milo lah bro. Pada normalnya lepas mentekedarah ayam ngan nasik, teguk air masak, teguk Milo. Lupa pulak tadi.
Aduh aduh aduh.

Oh ! Berita baik kengkawan ! XD EXAM DAH HABIS !! Merdeka seyh !! Lega tu takyah cakaplah. Paling penting, exam dah habis, buku dah tolak ke tepi, mood blogging kembali marreey.

Aku baru dapat 4 kertas exam. Alhamdulillah ler semua A.
Sebenarnya wa risau sangat dengan paper Geo dengan Bm. Wa takut folio Geo wa dapat fail. Markah kertas campur dengan assignment . o_o If markah assignment tak dapat sekurang-kurangnya 30, alamatnya........ hujan akan turun.





 Bila tak capai target, jawabnya A tiadalah dalam genggaman.
Apabila A tiada dalam genggaman maka tak jadilah macam iklan Celcom =_=

A is not in ur hands 



5 Element yang Aku Tak Suka Dalam Blog Seseorang 

Blogwalk tadi, rindu gile dgn blog2 comel korang semua tuh ! Ah ! Geram gile !
Lagi2 dgn blog Askarr Pink (x igt link die). COMEY GILER !!!! Dalam blogwalk tadi,
ade beberapa perkara yang aku tak suke.
Aku rse aku perlu tegaskan dkt sini spye dpt jdik rujukan pada masa akan datang ya. :p


1. Gratisan Musik. 

Sila guna music dumper atau Youtube player sbb senang sikit nak pause. :D

2. Widgets Tak Penting

Widgets tuh, biarlah yang memadai. NGEEE :D Sebab nanti blog berat. Berukband tengah slow nih 0_o


3. Blog berat

Ah... yang mcm ni aku exit jer. KIHKIHKIH XD


4. Blog gelap. 





Hehe. Aku tak kisah sangat sebenarnya tapi seboleh-bolehnya gunalah background yang terang. Barulah terang hati membaca ;D


5.  Blog Gosip

Asyik-asyik nak cerita pasal gosip je. Ceritalah hal duniawi sikit. =_=




footnote : edit semula entri ni sebab takut terguris mana2 pihak. :D mianhaeyo ! Gomenasai ! Im sorry ! Mintak maap!




25 comments:

  1. hantu milo rupanya.. HAHA..
    btw,setuju2.. zwan pown x suka klaw p blog yang ada gratisan muzik tuu.. bila nk stop x boleh.. HUHU

    MySuaraBlog: Jadikan TELUR Sebagai Pilihan

    ReplyDelete
  2. hay cik kak... cantik blogg.. recommend lah mane ko dpt ini background.. heheeh :D

    ReplyDelete
  3. well...hahahah. dah hantu milo tuh nak buat cmne? =_=

    background? nak ke ? nnti aq crik link die ape...aq x jumpe lak :)

    ReplyDelete
  4. nioce blog... thanks for sharing..,
    htt://www.techzar-web-developers.com/

    ReplyDelete
  5. hikhik..gila milo~ milo kalau mkn dpan tv pon bez kot..haha..neway,congratz dapat byk A..hehe :D

    ReplyDelete
  6. hahah. suka minum milo? sme la dgn abang nohfee ni. suka sangat milo. erm, geografi ek? korang kne buat assignment pasal apa ek geo?

    ReplyDelete
  7. pasal bentuk muka bumi kebende alah tah... geo boring laa assignment =_= tapi nasib baiklah A
    :o

    oh ya! Milo mmg sdp jadik santapan sahur :D

    ReplyDelete
  8. ayokkk.. jgn lupe ganti pose ye :)


    thanx visit my blog

    ReplyDelete
  9. HAHA,Betul tu:) Anyway,Belog aawak omeeyy sgt:O Ehee

    ReplyDelete
  10. ganti pose? akan dilaksanakan :D

    n thanks. blog ini akn di upgrade hehehe

    ReplyDelete
  11. setuju ngan entri nie.... 5 elemen yg x patut ada dlm blog seseorang...

    ReplyDelete
  12. blog berat paling tidak suka :D

    ReplyDelete
  13. anda d tag! http://nanaaohdear.blogspot.com/2011/08/giveaway-bff-kiszydolls-shop.html

    ReplyDelete
  14. yes! belia benci blog berat ! kahkahkah! XD

    and thanks sebab tag ya! terima kasih...ada masih tag la lagi :D

    ReplyDelete
  15. yeah .. aku paling suke blogger yang menegur

    ReplyDelete
  16. saya suka ratah serbuk milo =.= huhu

    ReplyDelete
  17. hoho
    orait sis Fatin !

    ratah serbuk milo ? sedap ke ? :D

    ReplyDelete
  18. lagy satu..blog yg kte komen..xreti nk bls..dushhhhh:p

    ReplyDelete
  19. hahaha
    ade2mama: itu kite taley pakse... :)

    horlicks? haha
    dah muak la dgn horlicks. =.=

    ReplyDelete
  20. psl background blog tu..bg kito..hitam npk smart ==''

    ReplyDelete
  21. anon: terpulang pada individu :)
    thanks ya cik wanie :]

    ReplyDelete

silalah komen :)

Design by | SweetElectric