I am really sorry :[

Kepada orang yang berkenaan, saya minta maaf sangat-sangat, sorry sebab re-edit cover awak :[ Saya cuma nak bagi cover tuh nampak lagi cantik je. Bukannya awak buat cover tak lawa, cuma saya nak tambah sikit caption cerita. Yalah, sedangkan saya nih pun langsung tak reti nak buat cover. Sorry ya~ Jeongmal mianhae ~ :[ Nanti sye guna balik cover lama tu okay :[ Sorry tau  
Hmm~ Aku fikir tahun ni aku dah tak nak buat orang sakit hati lagi tapi rupa-rupanya aku fail T.T
Termasuk yang ni, dah dua kali blogger tak suka aku. Aku ingatkan okay je kalau nak edit balik cover tuh. Aku tak buang credits pun. Lepas tuh aku fikir balik, maybe sebab aku re-edit cover tuh lebih-lebih kot. :[ Yalah, kalau edit lebih-lebih nanti nampak macam orang tak hargai kerja kita.

Nanti aku bukak baliklah blog fanfiction tu. Aku guna cover lama. Kesian dia~
Mesti dia rasa usaha dia tak berbaloi thanks to orang yang tak reti menghargai macam aku ni ._.
Sorry sangat-sangat. Aduh, lepas dia block aku, aku dah tak bersemangat dah nak sambung fan-fiction tu. Yalah, aku dapat semangat tu pun, sebab dia nak buat cover untuk aku. Aku rasa bersalah gila. Aduh~ Adeh~ #dan macam2 lagi keluhan.

Minta maaf sangat-sangat :[




No comments:

Post a Comment

silalah komen :)

Design by | SweetElectric