My Own Fan-fiction !

Assalamualaikum guys ! Having a nice day ke ? ^^ Aku pun...



Ingat tak aku pernah mention before pasal fan-fiction yang aku nak buat tuh kan ? Dah siap part 1 :D Okeylah. Mungkin aku melebih-lebih tapi tak ada siapa pun yang nak baca. But aku tak kisah pun xD
I do it for my own pleasure ! Muahahahaha !

Some say fan-fiction perlukan intro sebelum bermulanya part 1. Intro fan-fiction ? Perlukah intro ? :/
Sebab cerita fan-fiction yang aku buat tak ada pengenalan watak sebab aku nak bagi surprise ala-ala Eric Leong. 1, 2, 3, SURPRISE ! #gila sudah

Yup. Tak surprise lah kalau ada pengenalan watak.
Aku nak wujudkan unsur suspens supaya korang tertanya siapa watak-wataknya.



Cover fanfiction pun belum ada lagi.
Ingat nak tempah dari akak Nana Johari yang famous amous tu tapi tak cukup syarat tempahan .

"Cerita mestilah sekurang-kurangnya sudah masuk part 2"
[Awan mendung -_-]

Disebabkan tak ada cover lagi so aku fikir nak promote dulu blog fan-fiction tuh. Any kpoppers nak baca ? :]


Story-line skema sikit. Maklumlah, aku memang belum pro bab-bab menulis cerita nih. Nama pun 1st starter. Nih fisrt fan-fiction aku pun. Tak tahulah boleh last sampai bila.
Andai ada orang yang baca and sudi tinggalkan pendapat and komen, mungkin aku sambung.
Kalau tak dapat banyak hits.... mungkin aku perlu stop menulis :/  MUNGKIN

Oh well, aku harap segala-galanya berjalan dengan baik sebab aku kalau boleh nak sangat sambung fan-ficiton nih sampai habis. ._. Sedihlah kalau dah semangat2 tulis, then tak ada siapa yang nak baca. Hahaha ! Rasa macam syok sendiri je xD

Okaylah geng. Wa off dulu yah ? Wa nak promote blog fan-fiction tuh. Hehehehe ^^

No comments:

Post a Comment

silalah komen :)

Harry Potter Glasses
click this small box to pause