Penyakit Paling Bahaya

Penyakit paling bahaya dalam dunia adalah penyakit MALAS. Sebab kenapa aku cakap malas ?
Sebab penyakit itu sedang melanda diri aku sekarang. Segala-galanya malas. Mandi malas. Baca malas. Siapkan jadual belajar pun malas. Blogwalking malas. Tidur malas. Tengok tv pun malas.
Online pun sebenarnya aku MALAS sebab mood aku ROSAK gara-gara Facebook. T^T

Tetapi aku akan berusaha sedaya-upaya untuk menangkis sifat malas okay? Sebab aku nak blogwalking ^^ Hooray ! My favourite part of the day *o*
Siapa nak aku blogwalk blog dia dipersilakan tinggalkan link di shoutbox okey? One more thing.
Aku cuma akan blogwalk pada link blogger.com SAHAJA.



No wordpress, no blabla.com just blogspot.com okey? You got that ?

Yesterday I updated my fan-fiction Part 4 . Dalam part 4 cerita dia agak tragis sikit. Sikit je. Tak banyak. :p Ada fighting scene antara Ji Yoon dengan 3 Budak Tak Guna. >_>



Kepada Nur Alisa my friend, kalau nak tempah cover, sila tinggalkan detail di blog fan-fiction aku ya.
Detail mestilah complete and precise seperti

Watak fan-fiction :
Nama cerita :
Background :
Lain-lain tambahan :

Cover akan dibuat oleh sis Aida Maisarah .
 full credits sila kasi dekat Aida lah kayy? ;]

Note : Aku doa hari ni agar penyakit malas aku berkurangan sebab aku nak siapkan homework >,<

No comments:

Post a Comment

silalah komen :)

Harry Potter Glasses
click this small box to pause