Aku kan Superstar

Aku kan Superstar, sebab tu aku tak siapkan homework.



Aku kan Superstar,
sebab tu aku malas-malas je depan tv setiap hari. Aku kan Superstar sebab tuh tak sepanjang masa online :p

Hahaha. Aku kan superstar, sebab tu tak ada siapa nak JAWAB CALL AKU KAN? *sob sob*
mentang-mentanglah aku tak datang sekolah semalam, dorang macam berpakat tak nak angkat call aku.
Tak apa~ Tak apa~ Aku mengerti...



Aku kan SUPERSTAR yang SELALU DIPINGGIRKAN kan? Sebab itulah aku dilayan seperti "superstar". -_-

[Cuba terbalikkan ejaan S.T.A.R. tuh tengok jadik apa.]

HOHOHO. Aku ? Superstar ? Dalam mimpi boleh lah~ Actually aku cuba call geng aku tadi,
nak tanya ada homework apa semalam -_-



Tapi dorang tak jawab. Ada yang off handphone,
ada yang call terus masuk voice mail box, ada yang langsung tak angkat. Kesian aku....
Hidup aku ni sedih sebenarnya "__"

Okaylah ! Lupakan kesedihan tuh !

Aku dah siapkan fan-fiction G.F. part 7 ! ^^ Tepuk sikit tepuk sikit ! hahaha LOL..
Penat aku plot cerita tuh sorang-sorang. Tak ada siapa nak baca pun kecuali diri sendiri. Hohoho.
Sekali lagi aku cakap, hidup aku nih sedih~




Part 7 agak tunggang-langgang so..............................pandai-pandailah hidup.


Harry Potter Glasses
click this small box to pause