Suka Blogging


Hai geng ! :D Ingat kita lagi ? Long lost Nuramirah Farzana Ahmad Kamal a.k.a Amy Zana ? Haha.
Lama sudah aku private kan ini blog maaa. Kenapa ? Sebabkan "orang tersebut" lah.
[Dah lama tak update blog ni rasa kekok pulak.]
Bukannya sebab "orang" tu je aku private kan blog,
 tapi juga atas sebab bahawa aku mahu fokus kepada pembelajaran dan Facebook-Twitter semata-mata :p

Kepada pembaca yang dirahmati sekalian, aku,
sebagai pemilik blog ni berasa sangat-sangat rindu untuk mem-publish kan entri dekat blog aku ni. Yalah,
dah lama kot aku biarkan blog ni sepi. :/

Ada yang ingat aku tak ni?



Mesti dah lama lupakan aku nih~ -,- Tak apalah,
siapalah aku dibandingkan dengan blogger-blogger famous... Apa-apa pun,
aku bukannya nak ceritakan pasal kesedihan aku, aku just nak cakap yang


aku sepatutnya study sekarang tapi kenapa aku menghinggap di hadapan komputer? Mengapa? Mengapa ??

Ya. Seperti kata pepatah, "tanpa internet, hidup tak akan bermakna."
Pepatah yang direka cipta sendiri oleh Amy Zana Kamal. kekekeke

Selama aku private kan blog ni, aku still aktif baca entri orang cumanya tak segiat dululah kan? Entri best,
aku tak akan ketinggalan nak drop comments :D Well~ Apa boleh buat? Aku suka blogging :DD

Kalau ada sesiapa yg nak invite aku untuk visit blog  atau tinggalkan komen dekat blog,
dipersilakan drop comments di blog ini ya. hehe. Komen je yang boleh.
Chatbox dah dibuang atas alasan tertentu -,-

Btw, thanks kepada yang still keep up dgn blog aku ni kayy? Aku sangat-sangat hargai korang.





Okeylah. Aku stop di sini sahaja. Nak study kerana Study Itu Perlu. 



19 comments:

  1. kdg2 ada perlunyer di private kn..
    tp 6t xdpt baca....hee

    ReplyDelete
  2. datang sini..tinggal sejemput komen...dan menfollow kamu...follow balik k kalau sudi...:)

    ReplyDelete
  3. Yeahhhhh! Kau punye belog sudehh wujud!

    ReplyDelete
  4. selamat berblog! :) welcome back!

    ReplyDelete
  5. trime kasih sudi wish semua ^^ nnti saye blogwalk blog you alls ^^

    ReplyDelete
  6. yay yay..welcome home ! mesti reader2 awak menunggu setelah sekian lama :D

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum dan salam sejahtera :) selamat pagi!

    ReplyDelete
  8. Hehe. Selamat pagi ^^
    Btw, myra, xdaknyelah.... blog nih x ramai readers pun :))

    ReplyDelete
  9. Wehhhhhh, aku tukar link bloggg :)

    http://namakitanuralisa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. applehijau : thanks follow ^^

    Alisa : knp tkr link? nnti aq bkk :D

    ReplyDelete
  11. AmyZana: Ahahaha, saje je ^^

    ReplyDelete
  12. Alisa : hehe. okayy :))

    thanks oopet ^^

    ReplyDelete
  13. wah3..cik first time dtg sini..cantik seh blog kamu..pasni jgn nak mengade nak private lagik ok!haha
    cik nak berbaik2 dgn owner sini..hehe

    ReplyDelete
  14. thanks sbb sudi bace blog yg tak brape best ni >___< awk mnat infinite giler-II ea? hehe :D

    ReplyDelete
  15. Cik Teddy : hehehe :p

    Atika : itu sudah semestinya ! hehehe :D

    ReplyDelete

silalah komen :)

Design by | SweetElectric