Terasa Lebih Bahagia

Fuh. Bila baca balik entri sebelum nih, rasa macam terlebih puitis pun ada. Nampak gayanya aku terlebih-lebih emosi.



Tapi bagus gak bila mood gitu datang sebenarnya. Buatkan aku lebih tenang dan lebih muhasabah diri.



Mudah-mudahan selalulah mood tu datang mwehehehe.

Apa-apa pun sekarang, aku terasa macam terlebih bahagia pulak. Sebab apa ? Sebab aku dah tutup ruangan comment. Muahahahahahahahah ! *evil laugh*

Bukannya apa, bila ruangan comment tuh bukak, aku selalu rasa tak sedap hati.



Boleh diumpamakan paranoid yang berlebih-lebihan. Rasa macam bila-bila masa orang boleh datang serang blog ni dengan kutukan-kutukan dorang.



Yelah, dalam ber-blog ni, kadang-kadang tanpa sedar kita ni boleh jadi kurang sensitif terhadap isu-isu tertentu. Salah cakap sikit, beramai-ramai puak pembangkang datang woih macam politik pulak. Aku tak rasa aku ada haters taraf retiss. Namun demikian, aku akan sentiasa berwaspada >:D

Ya. Harus. Harus berwaspada !

Lama tak berblogging. Maksud aku lama tak post entri dekat blog nih. Aku rajin update dekat blog lagi satu je itupun sebulan sekali. Segala-galanya bergantung kepada mood pemiliklah yakni aku.

Exam amali belum lepas lagi. Buku pun aku belum selak.



Tapi kadang-kadang bila aku dah terlajak baca novel, aku rasa malas pulak nak bukak buku ilmiah. Novel Ramlee Awang Murshid yang Raudhah tuh menarik betullah. Well, sekurang-kurangnya lebih menarik daripada Ranggau lah. Ranggau tuh, first half of the book rasa macam slow. Bila dah second half baru ada rising action.


Harry Potter Glasses
click this small box to pause